2/5+13/9-12

De två datumen betyder mycket för mig! Den 2 maj flyttar Ola och jag till Ödåkra. Vi har köpt en nybyggd bostadsrätt där. En 3a. Vi behövde lite bättre kök och badrum än det vi har i dagsläget + att vi behöver ett extra rum då vi ska få en liten kompis ca den 13 september! Vi ska bli föräldrar. Jag ska bli mamma... känns så himla overkligt att det verkligen äntligen ska hända. Hade en plan i huvudet hur jag skulle skriva detta inlägget men det är så mycket känslor som jag inte får styr på i text märker jag. Så det får bli ett sånt här lite halvdant :).
Ville mest berätta att vi ska få barn.. Är så himla lycklig.. Går inte att beskriva med ord.

Kram Ms


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Stort Stort Grattis till er=)

Gud vad roligt.. BLir så glad....

Hälsa till Ola å =)

Kramis

2012-03-07 @ 18:54:17
URL: http://cilaotomas.wordpress.com
Postat av: mammafiia

OMG GRATTIS till er båda=)

Så glad ja blir=)

KRAM

2012-03-08 @ 14:55:27
URL: http://www.fiiias.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0