Long time inget skrivet!

Februari är här. Vilket innebär ännu en månad närmare den efterlängtade våren + att Mello har dragit igång. Alltid lika intressant att se vilka de "bästa" bidragen är vi har att komma med.
Klippte av mig min toffs idag.. :O kände att det var dags. Min frisyr har ju mest stått för hur jag har känt mig de senaste åren. Splittrad.. där av kort på ena sidan o längre på andra. Men nu är det rätt jämnt faktiskt och det är ju så jag känner i livet rätt allmänt. Att det är mer jämnt. Har lite saker som ska fixas men känner mig väldigt taggad till den förändringen. Är verkligen jätte redo!

Ola och jag tog en spontan fredags mys weekend på Grand Hotell i Mölle igår till idag. Rekomenderar det verklilgen! Vi hade extra turen och fick ett rum med havsutsikt. Så när jag vaknade i morse o satte mig upp så sa jag till Ola. "Så det är detta folk betalar för?" :) Magisk känsla.

Händer mer kul saker fram över nu. London, Storebror med hans familj kommer ner, Therese kommer hem igen, Karlskrona och ska få träffa lammen och sen en EXTRA speciell sak som kommer hända :D

Ikväll kommer mamma, mormor och Jenny hit så ska vi äta lite och se Mello. Nadja var lite sjuk så hon kommer inte.. :( Ola och pappa är hos vars en kompis.

Ha det bra i februari månaden! Snart kommer våren. Ca den 27 februari.

Kram Ms




Världens sötaste lilla tjej!

Ps. Glömde ju visa en häftig bild. Kolla först på den Irland bilden som jag hade i mitt förra inlägg. Den är tagen från internet när jag googlade.

Vadå COOLT!!!!!! Been there!! Har någon bild som är identisk med den
andra men den här är finare :D


Sen även denna. Den vita lilla pricken nere vid vatten fallet är jag.
Irlands största vattenfall.

Såå...Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0