Fina, fina!

Igår var en av de bästa dagar jag haft på länge! Det gick bra på jobb. Sen hem o snabbt fixa till mig för att sedan strosa ner på stan och möta upp min kära vän Carro!  Vi gick och käka på Haket sedan gick vi i affärer på stan. Gjorde ett kap och köpte en klänning på rea! Hittar aldrig saker på rea annars :) Sen köpte vi lite roliga matlådor.
Avslutade med en varm choklad o tjailatte (eller hur det stavas :O) Efter det var de dags för gympa. Man är ju ingen ungdom mer så man kan inte förlita sig på sina gener mer. På vägen hem efter träningen får jag ett sms av mina kära storebror att jag sak gå in på följande länk --------->
http://www.lidkopingsnytt.nu/2011/10/26/alice-ar-dagens-webbis/


Ni ser ju själva vilken fantastisk liten familje bild där är :D
Förra helgen var vi uppe hos dom då det var dags för fina Alice dop. Hon var så otroligt duktig! Det är helt magiskt hur mycker som händer på en månad. Hon är så med och glad!

Nu är det helg igen. Veckorna bara flyger iväg. Fördel ibland och inte lika bra andra tillfällen. Jag har kommit fram till saker denna veckan. Känns himla skönt..lättande faktiskt. Sen är det ju bara och lära sig leva med det. Vilket jag vissa dagar inte vet om jag kommer fixa men det återstår ju att se.

Trevlig helg!

Ms



Kommentarer
Postat av: Cecilia

ja vilken underbar bild! De var super fina. och alice är ju sååå gullig:)

2011-10-29 @ 23:35:14
URL: http://cilaotomas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0