-Set fire to the Rain-

De senaste dagarna har inte varit dom muntraste.. Har kommit in i en låg och tänkande period och jag vet inte hur jag ska komma ur den. Var jag ska hitta min positiva energi. Jag vill inte prata med någon. För nej tyvärr hjälper det inte alltid att prata om allt..men jag gillar inte att jag skärmar av helt. Jag tänker så himla mycket på livet för tillfället. Vad man gjort, vad man inte gjort och vad man skulle vilja göra. Varför blir livet som det blir ibland? Varför var man tvungen att dumma sig för att växa till sig? Hur lär man sig att förlåta sig själv? Andra förlåter man ju så lätt. Hur får man sig själv att säga att man förtjänar det man har och mena det?

Något helt annat. Roligt vilken kontrast det kan bli på jobb ibland. Förra veckan fick jag en polis att hjälpa mig dela ut post till en låda jag inte kom åt och idag kunde jag inte lägga post i en låda för en igelkott låg död precis vid lådan.. Suck.. varför dödde den just där? Jag försökte våga mig fram men jag fixade det inte. Har ju enorm igelkott skräck..

Jag vill förlåta mig och jag vill kunna säga att jag förtjänar lycka men jag kan inte... inte än.


// Ms



Kommentarer
Postat av: Cecilia

Ja du vännen. Varför livet blir som det blir har jag ingen förklaring till. Att säga att du förtjänar det bästa det kan jag. Och mena det! JAg hoppas du hittar tillbaka till din positiva känsla igen.

Och om du ändå vill prata lite, så finns jag här.

Många kramar till dig.

2011-10-19 @ 18:44:05
URL: http://cilaotomas.wordpress.com
Postat av: Cecilia

Sv: SJälvklart är det så. O vi alla har säkert såna perioder bara att de ter sig på olika vis..

Ja det ska verkligen bli super kul. Längtar så =)Bara så mycket man ska hinna med:)

2011-10-19 @ 21:47:36
URL: http://cilaotomas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0