Kan det vara så?

Ja det undrar jag. Om det kan vara så att saker händer när det är menat. Jag har ju alltid tänkt så.. och just nu i en situation så börjar jag fundera om det kan vara så här med. Eller så är det för att man inte ska deppa ner och känna sig värdelös haha :D.
Jag vill tro på den filosofin att allt som händer i livet är menat. Både positiva och negativa saker. Även om man inte förstår varför många gånger. Såg på det programmet "Så mycket bättre" mest för Olas skull för han gillar det men jag har börjat gilla det jag med.. Mysiga personligheter en del av dom. Iallafall..så var det Jasons (Timbuktu) tur i lördags och då berätta han om en olycka som förändrade hans liv. Jag kände bara hur det gick rakt in i mitt hjärta. Mitt uppbrott med H förändrade mitt liv totalt, det är det absolut värsta och jobbigaste jag varit med om i mitt 26 åriga liv. Jag är så besviken på mig själv för hur jag skötte det och det har tyngt mig i över 4 år och även än i dag kan jag bli arg på mig själv för min dumhet. Skulle göra vad som helst för att få gå tillbaka och snygga till några av sakerna man gjorde fel då men sen samtidigt så kan man ju inte det för då hade jag inte den kunskapen. Jag var för ung, naiv, ego och dumdristig och som Jason sa att tänk att det kan komma något bra ur något så hemskt. Lite samma känner jag.. att jag har verkligen växt till mig. Tänker mig mer för hur jag agerar. Visst...jag är ju inte fel fri så en del missar gör man ju fortfarande och lär göra en hel del genom livet MEN jag har lärt mig.

Nu är vi inne i mitten av November! Helt galet så fort det går. Snart kommer André hem :D. Den 25e och hela helgen är fullbokad med roliga aktiviteter. Nadja, Jenny och André fyller år samma dag, den 27e så det blir massa firande! Helgen efter där ska vi upp till Matte, Therese och Alice! På fredagen kommer Cila och Tomas hit på middag! Ska bli riktigt kul att träffa dom igen. Sågs senast i somras när det var deras fina bröllop! Sen helgen efter där åker jag och Ola på en impuls resa som vi boka förr förra veckan till IRLAND!! Tänk om jag ser Westlife killarna var min första tanke haha :) Malin 15 år kom fram :P. ¨Ska bli riktigt kul och spännande! Dom har ju helt fantastisk natur. Sen är det dags för Therese födelsedag :) mys mys!! Sedan självaste julafton med familj och mat! Vänner och familj är det absolut bästa som finns! Den som uppfann det är en klok människa!

Ta hand om er!!

Kramar Ms




Irland


Therese och Jenny


André och jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0