9/3-11

Hur hittar man tillbaka till sig själv? Till sin glädje? När allt bara känns tomt. Det är en fråga jag ställt mig själv länge. När man inte vet vad det är som gör en sådär tom är det rätt svårt att veta vad det är som behövs förändras. Alla får man ju livskriser och visst.. jag har väl haft det lite förra året. Man fyllde 25 och i en hjärna hade man väl en lite annorlunda bild av hur livet skulle se ut när man var 25. Farmor gick bort och med det kom massa tankar. Sen är det ju så att man orkar inte hur mycker som hellst. Ibland lägger bara hjärnan och kroppen av helt enkelt. Jag blir bara så besviken på mig själv när jag inser att jag har gått och blivit så likgilltlig till livet. Att jag inte känner glädje och inspiration som förr. Dock har jag hållt mitt nyårs löfte än så länge. Försöker vara och tänka positivare. Hitta nya utmaningar, även om dom är små. Har ju blivit kontakt person (vilket dock är en STOR utmaning enligt mig) och ska påbörja mitt första uppdrag på måndag. Har känt mig väldigt nervös inför detta då jag helt har tappat min fina sida till att kommunicera och bemöta folk. Jag har alltid varit väldigt bra på det. Har väl fortfarande lite kvar av det men är rätt ringrostig då jag har haft en så likgilltlig inställning till det mest ett tag. Ska göra mitt absolut bästa för att hitta tillbaka till det! Detta är ju även något jag funderat på i flera år att få pröva på.
Annars rullar väl vardagen på vill jag tycka. Jag har det bra. Tror det kommer bli bra för mig i kroppen snart. Händer ju lite nytt nu och våren börjar närma sig. Blir ju snart faster :)

Kram Ms

Tack till alla er fina som finns i mitt liv och gör allt så mkt bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0