" I was born this way"

Gillar texten på Gagas nya sång. "Born this way"
Det är ju sant. Man är född som man är och man ska nog inte försöka ändra på det allt för mycket. Klart att det finns undantag men så är det ju med allt. Det jag mer tänker är nog mer att man ska vara stolt över sig själv och inte vara så självkritisk över sitt utseende och den man är.
Just nu känns det väldigt bra i mig. Känner mig lugn och avslappnad. Känns himla skönt faktiskt. Händer ju lite kul saker i livet just nu så det är väl det som gör det :)
Har fått en idé om att jag nog skulle vilja gå en kurs i strip aerobic. Man kan bli sjukt stark och smidig av det tror jag. Jag gillar att vara stakt och smidig så det hade ju varit perfa :)
Skickade iväg ett mail om att få info så vi får la se.

Har en Malin dag idag. Ska bara slappa men ska köra mormor till en fest hon ska på sen o hämta henne efteråt.
Therese kanske kommer hem om nån vecka. Hade varit kul.
Har fått ett heders uppdrag som jag blev väldigt rörd av att just jag blev tillfrågad! Tack så jätte mycket för det Cila!! Ska göra mitt bästa för att hjälpa er få den finaste och mest minnesvärda dagen i ert gemensamma liv!

Många kramar till er!
<3


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Tack själv för att du ville göra detta för mig. Det betyder mycket för mig=)

Och jag tvivlar inte en sekund på att du inte kan det hjälpa oss att få en bra dag=) Bara att vi får vara tillsammans alla. Och att jag får min man med mina nära o kära närvarande =)

2011-02-20 @ 15:02:06
URL: http://cilaotomas.blogg.se/
Postat av: mammafiia

Ja det är så sant så. Man ska vara stolt över hur man är född=)



Sv: Tack gumman. Han gör mig verkligen lycklig=)

Strip aerobic hade att kul.



Kram

2011-02-27 @ 15:02:25
URL: http://fiiias.wordpress.com
Postat av: mammafiia

Tack så mycke för din kommentar vännen=)

Kramar

2011-03-04 @ 11:05:41
URL: http://fiiias.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0