Lovely <3

UNDERBART och OVERKLIGT är de två ord som beskriver hur jag känner just nu! Det är så mycket fina saker som händer just nu och som ska hända och mitt i allt det så är ju våren verkligen påväg! Helt underbart. Känner mig så lyckligt lottad och jag är så tacksam för allt jag har.

Ska ju springa/jogga/gå tjejruset (tror det hette så :O) den 3 maj med Karin, Pernilla, Erika, Jenny och HL. Har jag skaffat mig kondis? Eh..nä.. Så jag har sagt till Ola att han måste börja jogga med mig nu. Så jag är klar för det om en månad ca. Det går i vågor det där med träning för mig. Det jag måste dra ner på är ju sötsaks ätandet. Har en hemma kväll ensam idag. Lyssnar på Kurt Nielsen bla. Så mysig röst.

Minnen är bra. Man har en del och jag hoppas aldrig jag glömmer fina saker som hänt en. Skriver dagbok för att memorera en del.
Tro mig.. allt löser sig och blir bra för en. Bara man själv vill och ger det tid.

Ta hand om er!

Ms

Kommentarer
Postat av: Cecilia

vårruset heter det=) men vad spelar det för roll, det är ju för tjejer =) hehe..

jag ska oxå gå det, typ två veckor efter att du varit här. får väl dra med tomas ut o jogga lite jag å=) hehe.. Härligt att läsa allt det fina om hur du känner. sköt om dig du med!

2011-04-18 @ 21:29:03
URL: http://cilaotomas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0