Eller vad säger du?

-It isn´t over until it´s over-

Det är ju så sant som det är skrivet :) Just den meningen säger så många olika saker. Den kan ju verka lite depp men jag tycker den representerar styrka, vilja o möjligheten till att förändra. Man ska ta vara på livet o göra så mycket man kan o vill. Ibland är saker o ting blä men oftast är dom ju rätt nice :) o man behöver ju det där gråa o medelmåttiga i tillvaron för att det ska bli lite veriasion på det hela. Jag är ju aningen gnällig över det gråa tyvärr ibland vet jag... :P men sen beror det ju på att jag är en gnällfis hihi :) det tillhör min natur liksom. Det enda är väl att jag kan känna att det behövs förändring..jag klarar ju inte av att allt lallar på för länge. Det behöver deffinitivt inte vara stora förändringar, absolut inte. Kan vara små saker. För det är ju i regel de små sakerna som gör de stora underverken. Absolut att den dagen man får barn o så är det ju en enorm förändring. Därför behöver man nog de små förändringarna under tiden så att man är lite beredd den dagen ens liv kommer ändras radikalt. 

Har köpt 2 nya skivor.
Melissa Horn
Tracy Chapman

Det är bra musik det :)

Natti natt

Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0